.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خونه‌به‌خونه باصلابت‌تر از همیشه به دیدار صبایی‌ها می‌رود
جدال دو تیم خونه به خونه و صبای قم، سرشار از هیجان خواهد بود و یقینا حضور گرم هواداران پرشور و متعصب خونه به خونه نیز بر این هیجان اضافه می‌کند چراکه خونه‌به‌خونه با صلاب‌تر از بازی‌های قبل به مصاف صبا می‌رود و تیم قمی هم برای کسب نخستین برد خود تلاش می‌کند.

به گزارش شمال نیوز، امروز تیم فوتبال خونه‌به‌خونه مازندران یکی از دو نماینده مازندران در لیگ فوتبال دسته یک به مصاف تیم صبای قم می‌رود.

این تیم که در فصل گذشته، فراز و نشیب‌های فراوانی را پشت سر گذاشته و همانند تیم نساجی چند سرمربی عوض کرده است، در حالی به  دیدار صبایی‌ها  می‌رود که جواد نکونام را در نیمکت به‌عنوان سرمربی دارد.

شاگردان نکونام در هفته گذشته تمرینات سخت و نفس‌گیری را زیر نظر جوان باانگیزه و نکته‌سنج فوتبال ایران پیگیری کرده و عزم خود را جزم کردند تا پس از دو تساوی مقابل خانواده مس، اولین سه امتیازی فصل را به‌دست آورند.

بازیکنان تیم خونه‌به‌خونه به خوبی می‌دانند که بازیکنان تیم‌های بی‌ادعایی مانند صبا که با مشکلات ریز و درشت دست و پنجه نرم می‌کنند برای اثبات شایستگی‌های خود به آب و آتش می‌زنند.

از سوی دیگر، رویارویی نکونام و افاضلی که سابقه حضور در تیم ملی فوتبال ایران را نیز دارند می‌تواند نگاه رسانه‌ها را به خود جلب کند، هر چند کارنامه هومن افاضلی نشان می‌دهد این مربی در هدایت تیم‌هایش، توفیق چندانی کسب نکرده است.

به گزارش فارس، بی‌تردید، جدال دو تیم خونه به خونه و صبای قم، سرشار از هیجان خواهد بود و یقیناً حضور گرم هواداران پرشور و متعصب خونه به خونه نیز بر این هیجان اضافه می‌کند چراکه خونه‌به‌خونه با صلاب‌تر از بازی‌های قبل به مصاف صبا می‌رود و تیم قمی هم برای کسب نخستین برد خود تلاش می‌کند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.